De wonderlijke belevenissen in een huis in lockdown. Deel 4

Danang is opnieuw in lockdown. Mijn venster op de echte wereld is beperkt tot de grote schuiframen naar mijn stadstuin. Maar wat een belevenissen!

Thuis werken is uiteraard ook online vergaderen. Daar gebruik ik graag mijn koptelefoon voor. Maar waar, o waar is die te vinden?

Voor het weekend ruimde ik al mijn kantoorspullen netjes op en toverde mijn werktafel weer om in een keukentafel. Maar vandaag kan ik wel alle andere spullen, maar niet de koptelefoon vinden. Zoeken dus.

-      In mijn rugzak

-      In het boekenrek

-      In de kantoorspullentas

-      Op het aanrecht

-      In de zetel

-      Onder de zetel

-     

Ik verplaats mijn zoekradius naar boven.

-      De kleerkast.

-      De badkamer.

-      Slaapkamer.

Ik weet dat het hier niet kan liggen, maar ga toch door.

Ik word redelijk wanhopig en kijk zowaar in de oven en koelkast. Niet te vinden. Tot ik het opgeef en terug naar mijn werktafel wandel, en wat zie ik daar?

Inderdaad.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Termieten

Stof

Binnendringer